Ertok ve iştirakleri olarak müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri kalitemizi değerlendirmek ve iyileştirmek için değerli birer araç olarak görürüz.
Hedefe ulaşmak için çizdiğimiz rotada;
-
- Müşteri beklentilere cevap vermeye,
-
- Ulusal ve uluslararası standartların gerekliliklerini sağlamaya,
-
- Yasal mevzuatları karşılamaya gayret ederiz.
-
- Etik değerlerimiz ve davranış kurallarımız dâhilinde tüm paydaşlarımızla yakın bir ilişki sürdürürüz.
-
- Etkili bir tedarik ve satış yönetimi ile yüksek düzeyde hizmet ve ürün sevkiyatından emin oluruz.
-
- Zamanında ve doğru miktarda kaliteli ürün teslim etmenin hem iç hem de dışta etkili iletişim ve uygun bir planlama yöntemiyle gerçekleşebileceğine inanırız.
-
- Teknolojik gelişmeleri ve yeni müşteri taleplerini en üst seviyede karşılayabilmek için Dijital ve sosyal medya danışmanlarımızdan faydalanırız.
-
- Çalışanlarımızı ve ziyaretçilerimizi güvende tutmak için gerekli aksiyonları alırız.
-
- Yıllık olarak Kalite Yönetim Sistemimizin etkinliğini değerlendirmek üzere Yönetim Gözden Geçirme toplantıları düzenler ve gerektiğinde revize ederiz.